19 Aralık 2010 Pazar

2 yaş 5 ay 4 Günlüksün Prensesim

Biliyorum belki biraz gec kaldim ama zararin neresinden donersek kardir diyerek basliyorum ise:)) aslinda seninle ilk tanismamizdan itibaren gunluk tuttum tabiki melegim ama bir blog kurup ilerde sana vermek aklima gelmedi dogrusu. simdi basliyorum iste minigim kizma bana olurmu zaten yakinda sende benimle yazarsin buraya, herseyi cozmus durumdasin cunku. Ben hergun olmasada buyuk aktiviteler yaptiginda buraya yazmayi dusunuyorum resimlerini eklemeyi filan... Mesela bugunun en tatli olayi camasir sepetinin ustune cikip kollarini acarak, ''evimize hosgeldinizzzzzzzzzzz....iste karsinizda sandalyeeee, iste karsinizda duvarrrr (ama boyamissiniz) hadi alkislayinnnn....baba sende alkisla bollee yapinn hadiiiii''' demendi:)) iyiden iyiye sebeklesiyosun . gecen hafta cok hastaydin:(( antibiyotik verdi sana doktor, normalde nefret edesin suruptan ama bunu bayilarak iciyosun:) her yemekten sonra hadi surup zamani diyorsun:)
Yarin bir oyun grubu icin ovo kids ve cekirdek diye 2 yere gidecegiz, bakalim hangisini begenirsek oraya goturecegim seni. cunku evde cok sıkılıyorsun bende cok uzuluyorum:( aksama kadar neler yapacagimi bulamiyorum havada cok soguk senin icin en iyisi oyle bir ortam bebegim:) zaten sadece oglene kadar arkadaslarinla oynayacaksin, ben sensiz napcam 3 saat bilmiyorum ama deneyelim bakalim, sen uyurken bile ozluyorum seni cunku pamuk elli melegim.
artik uyku zamaniiii iyi geceler bebegim..

0 yorum: