22 Aralık 2010 Çarşamba

Minik Kurabiyemm

evet prensesim oyun gurubu arama calismalarim sona erdi nihayet, cok er gezdim cok kisiyle konustum ama hic biri bukadar icime sinmedi:) yuvanin adi cocukca isler cok guzel bi mekan sahipleride cok sicak, yani rahatlikla seni emanet edebilirim diye dusundum:) gerci sensiz nasil gecer 3 saat bilmiyorum cunku hep aklim sende oluyo, senden uzaktayken. amasen cok mutluydun orda oynadin hopladin zipladin cok eglendin:) yarin yine gidecegiz beraber, insallah cok seveceksin melegim. dunki vukuatindan bahsedeyim biraz, dun kucuk bi oyuncagin vardi icinde karlar olan lardan hani ters ceviriyosun kar yagiyo ya onlardan onu atip kirmissin bi geldim salona orayi isaret ediyosun, bandada'sakin bana kizma anne tamammi '' diyosun nasil kiziyim sen okadar sevimliyken sana:) sonra hahh oralari ice temizle diyosun:) son olarakta 'aferin sana anne bana kizmadigin icinn , temizledinmi oralari?" diyosun:)) 
simdi babanin bilgisayarinda(elmasinda) resimlere bakiyosun bikakika bikakika diye diye:)) bide bu aralar burnumuzu sıkıp konusamiyomusun diye bagiriyosun:) 
bide baban sana diyoki oyun parkina gidelimmmi yagmurrr?? sende diyosunkii oyun parkisina gidemeyizzz baba kapalii cunku aksamm:))

0 yorum: