26 Aralık 2010 Pazar

Minik Periçehrem

Kucuk kizimmm benimm, tatli yagmurum benimm, annesinin kuzusu, annesinin tatlisiii, annesinin melegi cicegii bitanesi bebegiiii :) bu senin ninnin ben yazdim bestede bana ait ama seviosun demekki guzel olmuss dimi minik kuzumm. dun Humeyranin bebegini gormeye gittik:) baya kiskandin sanirim baban kucagina alinca onu yere koyy diye bagirdin , baktin olmuyo kosa kosa mutfaga geldin annesiiii bebek acikmis dedin:) yani annesi gel su bebegi al diyemedigin icin kendince cozumler aradin:) deden kucagina alinca yine kiskandin ama babandan iyidir diyip fazla karismadin:) yarin oyun gurubuna gidiyoruz ilk gunumuz bakalim nasil gececek 3 saatimiz melegim ?? bugun kentparkta foto cekinmek icin baya cabaladin e bende tabiki cabalarini bosa cikarmadim:)) yazin efeyle cekmistim seni burda inince asagiya hemen hatirladin:))









Bunlarda ucyusatmisbessinden penguen ailesi hatirasi




0 yorum: