27 Aralık 2010 Pazartesi

ovo kids'te ilk gun, sonrasinda Tuna'yla 365

Bugun sabah kalktik oyun okuluna gittik, kahvaltini yaptin hemde happuru hupuuru yedin sonra arkadasinin elinden tutup benimle dondugun gibi dondun:) sonra yukari ciktiniz 2 saat 45 dk oynadin beni aramamissin ama son onbes dakikada anneme gidcem demissin:) sonra asagi indin beni goruncee annesiiiiiii diye bagirdin optun beni:))



                              Bu resmi Derya ogretmeini cekmis yarin daha guzellerini cekecekmis

Sonra Tuna 365e geldi onunla oynadin baya. Aksam eve geldik sana dedimki Yagmur bugun neyaptin okulda'agladim ben' dedin neden dedim "cunku annemi istedim ' dedin sonra ogretmen sana ne dedi ' sus ' dedi dedin sonra ne dedi dedim 'annen burda' dedi dedin:)) yerim ben senin o dillerinide seni dee balimin kaymagi , cayimin sekeri :)))bakalim yarin ne yapacaksin:)






0 yorum: