24 Şubat 2011 Perşembe

:)

dayinin eklediklerine ekolarak biseyler yazayim :) bugun sana elma verdim, gozlerini kocaman acip annee burda bisey varrrrrr dedin bi baktim dayinin elmaya buldugu kusuru bulmussun:) kizim o elmanin sapi bisey degil dedim sence neye benziyor o ? portakala dedin, dayindan bi farkla cunku o sinege benzetip yemezdi:) sende baaka baka yedin oraya gelince kaldirip kenara attin:)
bide bu aralar annanene itafen attigin iftiralar soz konusu:) her gordugune pembegul benim bilezigimi kirmisti sonra goturdu yapti ama bana geri verdi takmistim diyosun:) bide krese giderken arabada aa bulent dedememi gidioz annee diyosun.
ogun cebinden bi saat cikti ogretmen keremin cebine koyacagina sana koymus, bende bulunca aa bu nerden cikti yagmur dedim bulent dedem almistiya hatirlamadinmi anne diyosun:) sonra keremin diyerek olayi aydinlattin, cunku saat te arabalar vardi pek sana gore degildi:)
az once yatakta iyora hikaye anlatiyodun
bigun annesi demiski yagmura annecim baban gelcekk
imm aglama sakin kucuk yagmur tamammi
tamam anecim gelcek babam odada simdi ...
immmm diyerek alibabanin ciftligiyle noktaladin hikayeyi

0 yorum: