20 Eylül 2011 Salı

Besmele ve Elhamdulillah:)

annneee ananemle dedem nezman gelcek(gunde ortalama 5 kere soruyosun) 3 gun sonra kizim.
annneeeeee ole deme insallah de yoksa olmaz dimi anne
3 gun sonra insallah yagmur
annneeeeeee ole diil gelecekler insallah demen lazim yoksa gelmezler:))

sivasta hapsuran yagmura annanesi cok yasa kizim der yagmur annanesine aa
ananneee biz elhamdulillah diyoruz sen cok yasami diyosun???:)))

daha neler varda aklima gelmio minitom:)) bu aralar en cok yaptigin sey bana sarilip anne snei cok seviyorum demek:) gecenlerde ben yagmur oldum sen anne ben anne snei cok seviyorum dedim, sende bende snei herzman seviyorum yavrum, hata beni uzsende kizsamda cok seviyorum dedin:)))(daha once bana sormustun ben snei uzunce sen beni seviyomusun diye? cevabim buydu ben seni hep seviyorummm:))

0 yorum: