11 Kasım 2011 Cuma

Kabe yi goren yagmur

az once tvde Kabe yi gosterdiler Yagmur annee dimi anannemle dedem orda bizde Allah izin verirsen insallah oraya gidecez baharda demi dedin:)) hala soktayim kizim seni cok seviyorumm sen mukemmel bi cocuksun ya:))
dunde sana tubitagin yayini olan merakli minik dergisini aldim ordan cikar kus kartlari vardi yaklasik 10 cesit kusu eslestirme oyunu oynadi sonra onlari toplama sirasi geldi ama ben sana isimleri ezberletmek icin bicaba sarfetmedim. sadece benzerlik oyunu oynadik. sonra ben rast gele saka dedim aldin buyukbastankara dedim aldin kizil gerdan dedim aldin:)) 1 seferde hepsini ezberlemis olman beni soke etti yine:)) hergun seninle yeni seyler ogreniyorum beni sasirtiyorsun:)) bugunde kostum partiniz varmis okulda cok eglenmisin oyle soyluyosun resmler gelirse bende bakicam nekadar eglendigine kuzummmmm

0 yorum: