4 Ocak 2012 Çarşamba

Trafikte Yağmurla seyahat notları

Yağmur ile kreşine gidip gelirken Yağmur'un söylediği şeylerden bazıları:
  • Tüh trafik sıkıştı işte ! Keşke sıkışmasaydı. 
  • Bu otobüs niye kırmızıda geçti baba ? Polis ona ceza yazar
  • Kırmızı yandı baba, dur, sakın geçme
  • Yeşil yandı hadi gitsene. (Önümüzdeki arabaları göstererek) bunlar biye gitmiyor, hadi gidin.
  • Niye kırmızıda geçtin baba ? Ben: 'Çünkü sağa dönüşe yeşil yanıyordu yağmur'. Yağmur : 'Haaa'
  • Şimdi hangi ışık yanıyor ? Ben : 'Kırmızı', Yağmur: 'ama ben göremiyorum' (camlar buğulu olduğu için kızıyor)
  • Çok hızlı gidiyorsun, niyeki ?
  • Çok yavaş gidiyosun, hızlansana hadi. 
  • Bu, gaz, fren, debriyajj, yaj yaj.
  • Hadi kornaya bassana. (Ben çok ıslarlara dayamıyarak basıyorum). Bak baba hiç bir şey olmuyor. Bi daha bas !
  • '' Araba nasıl gidiyor baba ? Ben :'Gaza basınca' Yagmur: ''Haaa, debriyaja basınca nooluyor ?'' Ben:'Vites değişiyor' Yagmur: ''Fren ?'' Ben : 'Arabayı durduruyor'. Yagmur :'Haaa, tamam ozaman.'

0 yorum: