25 Şubat 2013 Pazartesi

inanin bu gercekten yagmur :)

evett yagmur hanimcik sonunda gelinligine kavustun :)) aylardir gelinlik magazalarina yapisip kaliyodun sana sonunda aldik gelinligini :) cok mutlusun surekli giyininip bakinnnnn bu benim gelinligimm gordunuzmu diyosun. bizde aaa bu nasil bir prenses Allah im inanamiyorum demek zorundayiz yoksa kiziyosun :) sana surekli agzimiz acik bakmamiz gerekiyo yoksa fircayi yiyoruz. alirken soz verdin baska biyerde giymicem diye simdi icin icini yiyo okulda giymek icin ama giyemiyosun ... sabah babana diyosunki ama arkadaslarim ya inanmazsa boyle bir gelinligim olduguna naparim diyosun :D oyy yagmurum oyy bana bukadar cekmen cok normal gerci. gecenlerde yine bi magazada kirmizi bi gelinlik begendin anne bana bunu alirmisin dedin bende kizim ilerde evlenirken kocan alcak dedim:) babanda ne kocasi be ne evlenmesi diye kizdi sende diyosunki aaa baba simdi degil herhalde ilerde buyuynce dimi anne :) yandi baban yapcak bisey yok ama. seviyorum senin kucuk yagmur hemde sayilarin sonuna kadar burdan afirkaya kadar ;)

0 yorum: