7 Mart 2013 Perşembe

sevgi dolu pitircigim

Yagmur okadar tatli ve masumsunki seni cok seviyorum :) sen dunyadaki en guzel yavrusun sahip olunabilecek. herkesin snein gibi tatli kizi olsun insallah, bugun cok tatli bsey soyledin. ben kardesin dogdugunda sana hediye getirsin diye dusundum bunun icinde pop star ada bebegi alcaktim, duru var ama ada yok diyip duruyosun. aslinda oyle cok istedigin hic bisey olmadan ben sana aldigim icin ulasamadigin bisey bulmak zor. ama en cok istedigin bu ara ada bebek.bugun okula gitmedin canin istemiyomus kahvalti hazirladin bana, yani masaya yerlestirdin sonra Allah im ruyami goruyorum dememi istedin:) zaten herseyi sen yaziyosun biz oynuyoruz. neyse yemek yedik dedimki kizimm sana kardesin gelirken ne alir ne getirir acaba dedim. sen dusundun maddesel bisey olamayacagini tahmin ettin ve Mutluluk getirir annecim dedin :))) ya boyl tatli naif bir cevap olabilirmi? okadar sevgi dolusunki sukurler olsun. bi okadar duygusalsin... kardesini bekliyorsun sabirsizlikla ona bakip yemek yedirecegin gunleri :D bakalim nasil olacak hersey. seni cok seviyorum cenesi dusuk minik prensesim

0 yorum: