25 Kasım 2013 Pazartesi

kucuk kulun imani

Yagmurcummm sana yazmayali coook uzun zman olmus ne yaziki :( inslalah bundan sonra telafi ederiz o zmani bebegim. gecen zamanda cok isler yaptin sen minigim kardesin dunyaya geldi sen harika bi abla oldun. okadar tatli ve uyumulusunz ki size cok seviyorum. sen biraz kiskansanda bizi baya bi zorlasanda araniz iyi kardesinle. hic zarar vermiosun simdilik arada bacak sikistirma ustune yatma ziplama olsada zarar yok yani :) kardesine aldigimiz halinin icine ikinzde yatioyiosunuz donup duruyosunuz. gecen zmanda sen bir hatim yaptin sua ikinci hatimin yarisindasin, okuldaki en basarili ogrenci sensin ogretmenlerin sana bayiliyo cok basarili ve akilli bir kiz diyolar. suan yasini ezberliyosun ve insirah suresinden sonrasini ezberledin bebegim. sana hayran kaliyoruz. okulda ve evde verdigimz egitimlerin hepsini karsiligini veriyosun bize. Peygamberimizi cok seviyosun o ne sevse ne ypasa ogrenince yapmaya calisiyosun. Allah sevgin muazzam zaten. gecen sana bi ogretmenin icinde ayetelkursi olan bi kolye hediye etmis. arkadasinda bu kolye bizi korur tum kotuluklerden demis. sende bana çok sacma anne Allahtan baska hicbisey bizi koruyamaz dimi bu kolye nasil korusun dedin"beni bitirdin :)) seni cok seviyorum Allahin kucuk kulu iyiki benim kizimsin iyiki rabbimden seni dilemisim oda eksiksiz fazlasiyla ban vermis...

0 yorum: