4 Ocak 2011 Salı

Alibabanin bir ciftligi var, ciftliginde inekleri varrrrrrrr

Tatlilarin en tatlisiii :)) bu hafta ve gecen hafta boyunca alibabayi dinledik senden:) ciftliginde ineklerinden baska birsey yokmus ama sadece inek baska olmazmis oyle diyosun. bugunde kucuk kurba kucuk kurbaa diye bagiriyodun dedimki yagmur o kuyrugun nerede sarkisimi dedim evet kullunverdeee diyosun:)) bugun sanirim o sarkiyi ogrenmissn:) dun biraz agladin giderken ama bugun hic aglamamissin:)
              
                     buda sabah mahmuru halin, ama is suslenmeye gelince hicbiseye usenmiyosun:)



bu resim bu aralar surekli bana cizdirdigin timsahin ,senin elinden cikmis formu:) anne bana timsah ciz diyosun sonra iki goz kirktane ayak ciziyosun. ama bu resmin herseyini sen yaptin louie saolsun:)
Ama ben bugun seni yarin gondermemeye karar verdim cuma gidersin yanimda dur ust uste ben ozluyorum seni, bigun araylami gitsen diye dusunuyorum. okuldan gelince soruyrum kizim arkadaslarini adi ne diye, resimden gosteriyorum? neval serra diyosun . ama onlar kiz diyorum haaa diyosun. bunlar erkek adlari ne diyorum erkek diyosun:) bugun yine sordum anne kiz arkadas bide erkek arkadas var adi yok diyosun:)) isimleri yoksa senin sucun yok demi bebegim onalrda isimlerini soylesinle sana:)
dun sana ilk sulu boyani aldim bide baski sungeri, bizim zamanimizda patatesleri oyardik saatlerce iki sekil cikarirdik koca patatesten, simdi onunda haziri cikmis:) baya oynadin 1 saat filan oyaladi seni, bende yemek yaptim.



cumartesi gunude kugulu parka gittik. gecen senede ayin 1inde gitmistik kugulara yem atmistik bu senede gittik cok sevindin sactin butun yemleri heryere:) hayvanat bahcesine geldik diye kosusturdun ama hava cok soguktu eve donduk hemen:) seni seviyorum melegimmmm






0 yorum: