26 Ocak 2012 Perşembe

Yeni:)

dun feride bizde kaldi senin zorunla kizcagiz sabaha kadar agladi annemi ozledim diye... ama asil onemli olan dun neler yaptigin:)) dun feride senin fincanlarini kirmis sonrada sana git ozur dile demis:) geldin
annneeee cok ozur dilerimmm(srekteki sevimli kedi gibi bakarak)
askim se bisey yapmadin simdi niye ozur diledinki
anneee kirdimyaa
neyi kirdin ya anne fincanlari kirdimya ondan ozur diliyorum iste:))) sonra vinnn iceriiii

seni seviiiiyorum minik bal bocegim. bu hafta dayinda burda onu cok sevdigini anliyorum cunkiiiiiii hic satmadin dayini ama benim gitmem gerek neden diyolar dayim evde beni bekler diyosun:)) hafta sonu gosterin var kocatepe kultur merkezinde ona gidecez dayinla insallah, baban antalyada olcak ama o goremicek senin o tontik hallerini. seni cok seviyorum kiziimm ve pazar gununu bekliyorumm

0 yorum: